Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακούστε Το “Dwell in Gloom” Από Το Ντεμπούτο Δίσκο Των Besra


Πως θα ακούγονταν ένας post/ sludge συνδυασμός με progressive στοιχεία που μπλέκει Cult Of Luna με Isis, The Ocean και Jakob; Ιδανικό ε; Οι Φιλανδοί Besra φαίνεται πως έκαναν το θαύμα τους και μας παρουσιάζουν το πρώτο κομμάτι αυτού με τίτλο “Dwell in Gloom” που μπορείτε να ακούσετε παρακάτω. To κομμάτι θα εμπεριέχεται στο ντεμπούτο άλμπουμ του συγκροτήματος Anhedonia το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσω της δισκογραφικής εταιρίας Temple of Torturous.

Σχόλια