Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φόρο τιμής αποδίδουν οι Kiss σε κοπέλα που δολοφονήθηκε..


Οι Kiss κατά τη διάρκεια της συναυλίας τους στην Αυστραλία τίμησαν την μνήμη της  Shandee Blackburn.Η κοπέλα η οποία το όνομα της το πήρε αυτό το τραγούδι Shandi μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου καθώς γυρίζε σπίτι της από δουλειά το τραγικό σάββατο.του  προηγούμενο μήνα στην πόλη Mackay στο Queensland.
ο  Paul Stanley συγκίνησε την οικογένεια του κοριτσιού όταν έκανε αναφορά για την νεαρή Shandee.
 «Πιστεύω πως όλοι σας γνωρίζετε ένα κορίτσι που ονομάζεται Shandee Blackburn. Τη χάσαμε. Εύχομαι να μπορούσε να είναι ακόμη εδώ μαζί μας, και να μην τραγουδούσαμε αυτό το κομμάτι για εκείνη.»
Η μητέρα της κοπέλας ξέσπασε σε λυγμούς μόλις άκουσε το συγκρότημα να ερμηνεύει το τραγούδι Shandi .Στο τέλος της συναυλίας ο Paul έκλεισε με <θα σας καληνυχτήσουμε και ας πούμε όλοι αντίο στη Shandee....Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή..Λύγισα...ανέφερε η μητέρα....

Σχόλια