Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη Με Τον Νίκο Νικολάου



Σήμερα σας παρουσιάζω τον Νίκο Νικολάου, ένα νέο μουσικό ταλέντο που τα λέει λιγάκι διαφορετικά! Πως θα σας φαινόταν ας πούμε η metal εκδοχή σε κομμάτια του Ρουβά ή του Βαλάντη;
Ε κάπου εδώ μπαίνει ο Νίκος! 
Μουσικοσυνθέτης αλλά και Youtuber, έρχεται να ταράξει με τον δικό του ευχάριστο και ξεχωριστό τρόπο την ελληνική metal σκηνή.
Mε κέφι, μεράκι αλλά και χιουμοριστική διάθεση, διασκευάζει σε metal ύφος πασίγνωστα Ελληνικά κομμάτια (pop, λαϊκά κ.τ.λ) από την δεκαετία των 90's και όχι μόνο!
Και επειδή είναι ωραίο να ξεχωρίζεις, βρήκα τον Νίκο Νικολάου ο οποίος μου έλυσε όλες μου τις απορίες. Ας συστηθούμε λοιπόν!

Καλησπέρα Νίκο και καλώς ήρθες στο Rockabulary! Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.
Καλησπέρα σας και ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία σας στο Rockabulary.
Δεν έχω και πολλά πράγματα να πω για μένα εκτός απ’ το ότι είμαι πολύ ωραίο παιδί, χαχαχα!
Έχω τελειώσει ηχολήπτης στην Κεφαλονιά και ασχολούμαι χρόνια με την ηλεκτρική κιθάρα. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο το αποτέλεσμα είναι η μουσική που συνθέτω και ηχογραφώ. Τα πρώτα  μου βήματα και στις ηχογραφήσεις αλλά και στο Youtube έγιναν όσο ήμουν στην Κεφαλονιά για τις σπουδές μου. Εκεί με κάποιους φίλους μου δημιουργήσαμε ένα ιδιαίτερο γκρουπάκι εν ονόματι #βυζγειά (hashtag βυζγειά) και γράφαμε κατεξοχήν κάφρικα – χιουμοριστικά κομμάτια. Δεν παίζαμε metal καθώς είμασταν άτομα με διαφορετικά ακούσματα κάτι το οποίο το έκανε πιο ενδιαφέρον  στον ήχο μας.  Δημιουργήσαμε ένα Youtube κανάλι (το οποίο υπάρχει μέχρι και σήμερα) και αρχίσαμε να τα δημοσιεύουμε στους συμφοιτητές μας. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε και η ιδέα του Youtube ως η αμεσότερη και μη κοστοβόρα μέθοδος κοινοποίησης της μουσικής μας. Σε αυτό το σημείο να πω ότι συζητιέται   μία επανένωση των #βυζγειά (για όσους ενδιαφέρονται).
Τώρα, γυρίζοντας πίσω στην «πατρίδα μου» στον Βόλο και έχοντας πλέον τις απαραίτητες γνώσεις  ηχοληψίας, αρχίζω να ηχογραφώ, με το γκρουπάκι που  είχα στο λύκειο τα τότε κομμάτια μας. Και  κάπως έτσι δημιουργήθηκε το project Magnus Anima που θα βρείτε στο κανάλι μου ( Nikolaou Productions).
Την ίδια περίπου περίοδο ξεκινήσαμε με τον Γιώργο Τσιάρα, τον τραγουδιστή των Magnus Anima, να γράφουμε metal διασκευές ελληνικών κομματιών για την πλάκα μας περισσότερο. Κάπως έτσι γεννήθηκε και η  ιδέα της μέταλ διασκευής, του   χιουμοριστικού στοιχείου αλλά και του σοβαρού. Και στο κανάλι μου πλέον θα βρεις λίγο απ όλα. 
 Εν τέλει χωρίστηκαν οι δρόμοι μας και συνέχισα μόνος μου την παραγωγή μουσικής και σε χιουμοριστικό ύφος αλλά και σε πιο σοβαρό. Ακολούθησε μία περίοδος με πολλές συνεργασίες με σημαντικότερη αυτή του Αντρέα Λέβου με τον οποίο μέχρι τώρα ετοιμάζουμε αρκετά πράγματα και του Δημήτρη Παλαιολόγου.
Τελικά είχα να πω πράγματα χαχαχαχσα

Είσαι μουσικός και Youtuber.  Πως μπορούν να συνδυαστούν αυτά τα δύο και πως εν τέλει καταφέρνεις και τα συνδέεις εσύ;
Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα αυτό, που αν δεν έχεις κάποιον να σε καθοδηγήσει και να σου δώσει κάποια tips στα πρώτα σου βήματα, κάνεις πάρα πολλά λάθη. Το να είσαι μουσικός (και ηχολήπτης στην περίπτωσή μου)  είναι το εύκολο κομμάτι. Όταν όμως πλέον θεωρείσαι YouTuber και παλεύεις να δελεάσεις τον ακροατή να πατήσει το βίντεο σου, αλλάζουν τα πράγματα. Πρέπει να προσφέρεις ψυχαγωγία, πρέπει να γυρίσεις και βίντεο για να επενδύσεις  τη μουσική σου, πρέπει να κάνεις show, πρέπει να προτρέψεις τον ευχαριστημένο να δει και τα άλλα σου κομμάτια. I learned it the hard way. Δεν τελειώνει η δουλειά όταν έχεις πετύχει μία πολύ ωραία εκτέλεση και μίξη του τραγουδιού σου. Και φυσικά να πούμε ότι όλο αυτό το κάνεις εν τέλει για την  ψυχή της μανούλας σου. Άρα πρέπει να σαι λίγο άρρωστος με αυτό το πράγμα για να είσαι διατεθημένος να κάνεις τόση δουλειά απλά και μόνο για να περάσει καλά ο κόσμος.  Η μόνη σου ικανοποίηση είναι τα ουσιαστικά τα like, τα views, οι κοινοποιήσεις και οι νέοι συνδρομητές που θα έχεις.

Οι διασκευές σε pop / λαικά κομμάτια πως προέκυψαν και τι σε ευχαριστεί περισσότερο σε αυτή σου την πτυχή;
Είναι μία ιδέα που  ουσιαστικά την είχα από πάντα και απορώ πως δεν έχει ασχοληθεί και κανένας άλλος να το κάνει. Όντας μεταλάς και ακούγοντας κομματάρες όπως το «Άντεξα» του Σάκη Ρουβά, δεν γίνεται να μην σκεφτείς πόσο θα τα σπαγε άμα ήταν μέταλ. Έπιασα τον εαυτό μου κάνα δυό φορές να κάνει head banging με κομμάτια όπως το «στην Πυρά» της Άννας Βίσση ή το  «Ασανσέρ» του Βαλάντη και λέω κάποιος πρέπει να το κάνει μέταλ. Ίσως να χω πολύ φαντασία ή απ την άλλη ίσως να θέλω να απενοχοποιηθώ που είμαι μεταλάς και ακούω ελληνικά, και με κοροιδεύουν οι φίλοι μου. Η ικανοποίηση μου είναι ότι ακούω πλέον τα κομμάτια όπως ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΕΞΑΡΧΗΣ!  

Η μουσική θεωρείς ότι είναι απλά ένας τρόπος έκφρασης-εκτόνωσης ή σημαίνει κάτι περισσότερο για εσένα;
Σίγουρα είναι κάτι παραπάνω. Για μένα είναι πιο εύκολο να πώ κάτι με μουσική παρά με λόγια. Με την μουσική γίνομαι η πιο ειλικρινής εκδοχή μου. Μπορώ να μιλήσω για τα συναισθήματα μου, τις ιδέες μου και τις απόψεις μου, και να κάνω πλάκα χρησιμοποιώντας την μουσική  και να μην νοιώθω εκτεθειμένος.

Ποια είναι η φιλοσοφία σου;
Αν το καλοσκευτείς είναι κάποιου είδους μαγείας η μουσική. Δεν μπορείς να την πιάσεις με τα χέρια σου, δεν μπορείς να την δείς, παρά μόνο να την νοιώσεις. Και σκέψου ότι έχει τέτοια δύναμη που μπορεί να σε κάνει μέχρι και να κλάψεις ή να ανατριχιάσεις. Αν αυτό δεν είναι μαγεία  τότε τι είναι? 
Γι’ αυτό λοιπόν πιστέυω πως αν αφιέρωνε όλος ο κόσμος λίγο παραπάνω χρόνο στη μουσική, να ψαχτεί στο τι του αρέσει και τι τον εκφράζει και να μάθει να ζεί με αυτήν ίσως (ιδανικά) να είχαμε έναν καλύτερο κόσμο.

Μουσικά, πέρα από τις διασκευές που ομολογώ ότι με ξάφνιασαν πολύ ευχάριστα, τι άλλο σου αρέσει να δημιουργείς και γιατί.
Στο κανάλι μου έχω μία σειρά από σοβαρά πρωτότυπα κομμάτια μου τα οποία έχω έχω γράψει με πολύ κόπο και μεράκι και είμαι πολύ περήφανος γι αυτά. Από την  άλλη έχω και μία σειρά από χιουμοριστικά – κάφρικά κομμάτια για τα οποία δεν είναι και πολύ περήφανη η μητέρα μου χαχαχα!

Αλήθεια, ποια είναι τα καθημερινά σου ακούσματα;
Ακούω κυρίως thrash και power metal αλλά δεν περιορίζομαι μόνο εκεί. Συκροτήματα που δεν λείπουν ποτέ από την λίστα μου είναι οι: Metallica, Avenged Sevenfold (φανατικά), Helloween, Edguy, Disturbed, Dream Theater, Dynazty, Trivium, Judas Priest, Stratovarius, Slipknot, Pantera, Bullet for my Valentine, Blind Guardian, Πλοκάμι του καρχαρία, SOAD, Tool
  ενώ τελευταία έχω αρχίσει να ακούω συγκροτήματα όπως Myrath (oriental metal, ακου και πάθε πλάκα), Parkway Drive, Halestorm, Firewind, Nocturnal Rites (ότι καλύτερο οι τύποι), Voyager
και η  λίστα συνεχίζεται…

Θα δούμε κάπου τον Νίκο Νικολάου φέτος;
Θα τον δείτε στην Τσαγκαραδα Πηλίου να λαδώνει πόρτες και να αλλάζει λάμπες και από Σεπτέμβρη θα τον δείτε    στρατό  όσοι πάτε χαχαχαχα!
Αν υπονοείς κάποιο Live δεν το βλέπω να έρχεται άμεσα. Αν βρώ αργότερα μουσικούς να μπορούν αλλά προπαντώς να θέλουν να παίξουν αυτά που γράφω τότε το συζητάμε.
Θα δείτε όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ!! ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.

Θα ήθελες να μοιρατσείς κάτι με τους φίλους σου μέσω του Rockabulary;
Θα ήθελα να  μοιραστώ το παράπονο μου μιας και μου δίνεται η ευκαιρία. Θλίβομαι βαθύτατα να βλέπω νέα παιδιά να ακούνε σκουπίδια. Φυσικά μιλάω για την τράπ μουσική στις μέρες μας που είναι ότι χειρότερο έχω ακούσει στα 25 χρόνια ζωής μου σε αυτόν τον πλανήτη. Είναι ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ η μουσική αυτή σε βαθμό κακουργήματος για όλους τους μουσικούς απανταχού. Μιλάμε για ένα  είδος μουσικής που έχει τεμπέλικη  σύνθεση, pitch corrected φωνητικά (επίσης σε βαθμό κακουργήματος) και στίχους που μόνο ο Ωνάσης θα μπορούσε να ταυτιστεί. Μιλάνε συνεχώς για το πόσα λεφτά έχουν οι ίδιοι, για το πόσα ναρκωτικά έχουν οι ίδιοι, για το πόσες γκόμενες σπρώχνουν  οι ίδιοι, και γενικότερα για το πόσο γαμάτοι είναι και το πόσο τυποτένιοι, πομπολάροι και σκατιάδες είμαστε οι υπόλοιποι. Καταρχάς είναι εξ ορισμού εριστικό στην Ελλάδα της κρίσης που κυριολεκτικά οικογένειες είναι στα όρια της φτώχειας να βγαίνει ο κάθε Snik  και ο κάθε Light, Sin Boy, Sugar Boy και δεν ξερω εγώ ποιος άλλος και να κάνει flex το οτιδήποτε.
Και από την άλλη έχουμε και τους Λαϊκούς που…. Νταξ, αστους αυτούς…
Γενικά την νοοτροπία του ακούω ότι μου βγάλει η αρχική του Youtube  βλέπω να την έχει πολύς κόσμος και είναι ότι πιο άβουλο έχω δεί. Ελπίζω να αλλάξει κάποια στιγμή αυτό στο μέλλον. 

Κλείσε τη συνέντευξη όπως εσύ θέλεις!
Βλέπεις είμαι πολυλογάς.. Μην μου δίνεις κι άλλους λόγους να μιλάω χαχαχα!
Θα ήθελα να κάνω μία έκκληση στον Κωστα Δαλδιβάνη (αν την δει ποτέ, λέμε τώρα) να κάνει μια συνεργασία μαζί μου. Είναι ένας απ τους μεγαλύτερους στόχους μου…

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου Νίκο, σου ευχόμαστε τα καλύτερα!
Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και το ενδιαφέρον σας στη δουλειά μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιντεοσκοπημένο υλικό από τη συναυλία των Helloween στην Στουτγάρδη

  Το θρυλικό συγκρότημα "Helloween" έπαιξε ζωντανά στις 11 Νοεμβρίου στη Στουτγάρδη της Γερμανίας. Οι Helloween απαρτίζονται από τους τραγουδιστές, Michael Kiske και Andi Deris, τους κιθαρίστες, Kai Hansen, Sascha Gerstner και Michael Weikath, τον μπασίστα Markus Grosskopf και τον drummer,  Dani Löble . Τα μέλη επανενώθηκαν για την παγκόσμια περιοδεία τους με το όνομα "Pumpkins United".  Είναι η πρώτη φορά, που ο Michael Kiske κάνει συναυλία μαζί με τους Helloween μετά από τόσα χρόνια μιας και αποχώρησε το 1993. 'Ιδια περίπου περίπτωση είναι και εκείνη του Hansen, αφού και αυτός έφυγε από τη μπάντα το 1986. Σε μερικές συναυλίες τους, βέβαια,  έπαιζε ζωντανά μαζί τους  όλα αυτά τα χρόνια.  Μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω την ερμηνεία των Helloween στη Γερμανία:

Οι Horrendous, Αποκαλύπτουν Λεπτομέρειες Και Πρώτο Single Του Νέου Τους Δίσκου.

Οι Αμερικάνοι Horrendous , έσκασαν με πακετάκι στο οποίο όχι μόνο αποκαλύπτουν όλες τις πληροφορίες για την επερχόμενη δισκογραφική τους δουλειά, όχι μόνο μοιράζονται εξώφυλλο και tracklist αυτής αλλά δίνουν και το πρώτο single για μια ολοκληρωμένη εικόνα. Το death metal συγκρότημα, σκοπεύει να κυκλοφορήσει το νέο του άλμπουμ Idol , στις 28 Σεπτεμβρίου παγκοσμίως παρέα με την εταιρία  Season Of Mist .  H διαδικασία σύνθεσης του Idol, διήρκησε 2 χρόνια και πιο συγκεκριμένα από το Φθινόπωρο του 2015 μέχρι και την Άνοιξη του 2017.  Η ηχογράφηση, μίξη και mastering πραγματοποιήθηκαν στο  Subterranean Watchtower Studios από τον  Damian Herring την περίοδο μεταξύ 2017 και 2018.  Δείτε παρακάτω εξώφυλλο και tracklist και ακούστε το "Soothsayer" . Tracklist 01. Prescience 02. Soothsayer 03. The Idolater 04. Golgothan Tongues 05. Divine Anhedonia 06. Devotion (Blood For Ink) 07. Threnody 08. Obolus

1349, ‘Slaves’ – Δείτε Το Lyric Video!

Φίλοι του black metal σήμερα είναι η μέρα σας!Σας πάμε κατευθείαν στο Νορβηγικό συγκρότημα  1349 και τη κυκλοφορία του νέου τους τραγουδιού ‘Slaves'! Το κομμάτι είναι το πρώτο μετά τη 2010 κυκλοφορία της μπάντας ‘Demonoir’. Το ‘Slaves' σας δίνει όλα όσα μπορεί να θελήσει κάποιος από τους 1349. Βρώμικους ήχους,ουρλιαχτά,κακοπροαίρετους στίχους,έξαλλες εκρήξεις και πολλά περισσότερα!Απολαύστε το κομμάτι στο έπακρο επειδή δεν υπάρχει σχεδόν καμία πληροφορία για το αν οι 1349 θα κυκλοφορήσουν νέο άλμπουμ.Μπορούμε ωστόσο να επιβεβαιώσουμε πως το νέο full-length της μπάντας θα κυκλοφορήσει κάπου μέσα στο 2014. 1349 'Slaves' Official Lyric Video)