Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πίσω Στο Στούντιο Οι Amon Amarth

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη τους στο περιοδικό HEAVY, οι Amon Amarth δήλωσαν πως επιστρέφουν πίσω στο στούντιο για να ηχογραφήσουν την συνέχεια του Jomsviking που είδαμε να συμβαίνει το 2016 ενώ ήδη βρίσκονται στη μέση των εργασιών τους. 
Ο μπασίστας Ted Lundström είπε: 'Είμαστε στα μισά του νέου άλμπουμ και το καινούριο μας υλικό ακούγεται φανταστικό. Οπότε είμαστε έτοιμοι να γυρίσουμε στο στούντιο το συντομότερο δυνατό'!
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη παρακάτω.


Σχόλια