Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Album Review: Secret Illusion 'Awake Before the Dawn'


4 χρόνια πέρασαν σχεδόν από την τελευταία δισκογραφική δουλειά των Secret Illusion 'Change Of Time', και τα παιδιά από την Αθήνα, επέστρεψαν τη 1 Μαρτίου για να μας παρασύρουν στο εξαιρετικά δομημένο νέο άλμπουμ τους 'Awake Before the Dawn' με τα ιδιαίτερα ατμοσφαιρικά του περάσματα, τις ευχάριστες μελωδικές εκπλήξεις και τα φοβερά του ηχοστρώματα.
Ο δίσκος ξεκινάει με το μελωδικό Intro Curtain Falls το οποίο φαντάζει λες και έχει παρθεί από ταινία τύπου 'το φάντασμα της όπερας' ενώ παράλληλα χτίζει μια γέφυρα η οποία συνδέει με μοναδικό το τρόπο το δεύτερο κομμάτι του άλμπουμ Neverland, power, μελωδικό και άκρως γοητευτικό ενώ κάπου εδώ κάνει την εμφάνιση του ο Βασίλης Αξιώτης στα φωνητικά για να εκτοξεύσει στον Θεό αυτό το γενικά εκλεπτυσμένο άλμπουμ. Συνεχίζει με το Fall of Human Kind διαμορφωμένο σε speedy power ταχύτητες ντυμένο με συμφωνική λάμψη και θυμίζοντας αρκετά Stratovarius για να μας περάσει στο πρώτο αγαπημένο μου του δίσκου Sailing the Open Sea με μια πιο 80s εκκίνηση και progressive power συνθέσεις. Εδώ να κάνω μια παρένθεση.  Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο  'Awake Before the Dawn' είναι το πόσο εύκολα και όμορφα συμβαίνει η ροή του. Η φοβερή απόδοση των οργάνων συνδυαστικά της μαγικής ερμηνείας του Βασίλη είναι κάτι το μοναδικό! Στα μισά του δίσκου συναντάμε το “Hope Is Lost” και εδώ οι ταχύτητες και οι ρυθμοί σπιντάρουν ενώ τα πλήκτρα παίρνουν φωτιά. Γρήγορο αλλά συνάμα θεατρικό με έξυπνες αυξομειώσεις στα tempo παράγει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και σκηνικό. Περνάμε στο Kings and Pawns και εδώ, πέραν των heavy power μελωδιών μας έρχεται και ένα πιο ανατολίτικο αεράκι που συμβάλει με πολύ όμορφο τρόπο στην όλη διαμόρφωση του τραγουδιού. Οι μεταβάσεις από power σε heavy metal είναι τέλειες ενώ οι κιθαριστικές στιγμές του Φίλιππου αξιοσημείωτες. Στην έβδομη γραμμή του  'Awake Before the Dawn' ξετυλίγεται το 'Winds Of Tomorrow' με περισσότερη δόση heavy μελωδιών και μια πιο σκοτεινή ατμοσφαιρική προσέγγιση. Κάπου εδώ φτάνουμε στο δεύτερο αγαπημένο μου το Falling με την ιδιαίτερη αφηγηματική εισαγωγή η οποία λόγω του ότι είναι στα ελληνικά παρέχει μια πιο ιδιαίτερη αισθητική. Το κομμάτι εξαιρετικό, η απόδοση όλου του συγκροτήματος είναι σαν μια γροθιά και ειλικρινά θεωρώ πως θα αγαπηθεί και θα ακουστεί αρκετά! Ο δίσκος πλησιάζει προς το τέλος με το Eerie και τις ταχύτητες να αυξάνονται και να έρχονται σε τέλεια αρμονία με τις μελωδικές μεταβάσεις του κομματιού για να ρίξει την αυλαία του με το ομότιτλο τραγούδι του δίσκου  'Awake Before the Dawn' με τις τέλειες riffares και τον έντονο λυρισμό του, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια εξωτερίκευση συναισθημάτων. 

Τελειώνοντας την ακρόαση έχω να δηλώσω γοητευμένη! Το 'Awake Before the Dawn' έχει φοβερές ισορροπίες μεταξύ των ήχων που θα ακούσετε, ήχοι οι οποίοι δένουν άριστα με τη φωνητική ερμηνεία και την παραμυθένια spooky εύθραυστη ατμόσφαιρα που ξεδιπλώνεται με το άκουσμα του δίσκου. Το power όσο power πρέπει, οι μελωδίες αγκαλιάζουν την πολύ πετυχημένη ηχητική φόρμουλα που έχουν κατασκευάσει τα παιδιά και σε παρασύρουν σε μια μεγαλοπρεπή ακρόαση! Η μοντέρνα και πολύ καλή παραγωγή, οι κιθάρες, οι δυνατές στιγμές των ντραμς και τα επιβλητικά πλήκτρα που συνοδεύουν όλο το  'Awake Before the Dawn' είναι κάτι που κερδίζει τις καλύτερες εντυπώσεις. Η παραγωγή έγινε από τον Φίλιππο Παπακυριάκου και τον Ευμένιο Πούλια, η μίξη και το mastering έλαβαν χώρα στο NRQ studios στην Ουκρανία από τον Nikolas Roy Quemtri ενώ πίσω από το εξαιρετικό εξώφυλλο βρίσκεται ο Thass Jillion.

Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 1 Μαρτίου
Δισκογραφική Εταιρία: Lion Music
Βαθμολογία: 9/10

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

WITHIN TEMPTATION: Νέο video

Τέσσερα χρόνια πέρασαν από την τελευταία δισκογραφική δουλειά των symphonic metallers,  Within Temptation , " Hydra ". Το συγκρότημα κυκλοφόρησε την 1η Φεβρουαρίου το καινούριο και έβδομο τους album, το οποίο φέρει τον τίτλο " Resist " και ταυτόχρονα διανεμήθηκε μέσω της  Spinefarm Records . Το συγκρότημα διέθεσε το επίσημο video για το τραγούδι, " Supernova " και μπορείτε να το ακούσετε και δείτε παρακάτω.

Αλλαγή στο έμψυχο δυναμικό των Rotting Christ !!

Μετά από αρκετά χρόνια έχουμε μια απροσδόκητη αλλαγή στη σύνθεση των Rotting Christ . Ο κιθαρίστας του συγκροτήματος George Emmanuel αποχώρησε από το συγκρότημα. Η αποχώριση έγινε σε απόλυτα φιλικό κλίμα και η αιτία είναι οι αυξημένες υποχρεώσεις του Γιώργου με το συγκρότημα του, Lucifer's Child που πρόσφατα κυκλοφόρησαν τον νέο 2ο και εντυπωσιακό τους δίσκο με αποτέλεσμα να έχουν δεχτεί βροχή προτάσεων για εμφανίσεις στο εξωτερικό. Επίσης η πολύωρη ενασχόλησή του στο στούντιο ηχογραφήσεων που διατηρεί στον Πειραιά με το όνομα Pentagram Studio  (εκεί ηχογράφησαν και οι Rotting Christ το νέο τους άλμπουμ), αναπόφευκτα τον οδήγησαν στην έξοδο. Πάντως, "όλα καλά!" όπως είπαν τα παιδιά και ήδη η μπάντα πραγματοποίησε την πρώτη της εμφάνιση με τον αντικαταστάτη του Γιώργου που είναι ο Γιάννης Καλαμάτας (a.k.a. Jonkal) 30 χρονών,  τις ικανότητες του οποίου μπορείτε να θαυμάσετε στο link της επαγγελμαστικής του σελίδας στο τέλος αυτού του κειμένου. Jonkal

Live Review: Poem, Nochnoy Dozor, Groove Therapist, 15/02/19, Κύτταρο

Φωτογραφίες: Χρήστος Λεμονής Αν και το  βράδυ της Παρασκευής ήταν βροχερό και γεμάτο κρύο, η  πρόταση για τη συναυλία των Poem , πίσω στη πρωτεύουσα, ήταν άκρως δελεαστική. Όχι μόνο, γιατί επέστρεφαν, με απώτερο σκοπό να κατακτήσουν με την εμφάνισή τους την Αθήνα, αλλά γιατί στο πλευρό τους θα ήταν ακόμα οι καταπληκτικοί (και προσφάτως αγαπημένοι μου), ατμοσφαιρικοί,  Nochnoy Dozor, και οι ανερχόμενοι progsters Groove Therapist . Ειλικρινά, είχα μεγάλη περιέργεια να δω τι θα συνέβαινε στο Κύτταρο, με ένα τέτοιο εκπληκτικό line up επί  σκηνής και επί τω έργω.    Πιστοί στο πρόγραμμα, λίγα λεπτά μετά τις 21:00 πήραν τη σκυτάλη οι Αθηναίοι prog metallers/ rockers, Groove Therapist . Αυτό που ακολούθησε με την παρουσίαση των τραγουδιών τους με έπιασε προ εκπλήξεως και καταχάρηκα όταν είδα ότι μαζί μου 'φτιάχτηκαν' αισθητικά και οι υπόλοιποι παρευρισκόμενοι. Η μπάντα ήταν δεμένη ερμηνευτικά πάνω στο σανίδι και αυτό ήταν ολοφάνερο στο πως ακούγονταν οι συνθέσεις τους στο τ